יום ראשון, 11 ביולי 2010

שיתוף/יתר

שלום.
שבוע שלא פורסם פוסט בבלוג, שבוע בו אני מתרגל לחיים נטולי טלפון נייד.
זה הולך להיות קשה, אבל אני מבטיח להשתדל ממש חזק לא להישבר.

כמה כבר אשכנזי מעצבן שכביכול יש לו הכל בחיים יכול לזיין לכם ת'שכל על כמה שמריר לו?
בעקרון - די הרבה.
אבל אני לא רוצה לעייף אתכם כל כך מהר ולכן הפעם הפתעתי גם את עצמי במידת הכנות והחשיפה.
תראו איך כל כך מהר חיי התהילה והפרסום (בזכות עשרות אלפי הכניסות לבלוג הזה) הפכו אותי לזונת טבלואידים שתעשה הכל לשם ובשם אהדת הקהל.

קטע שכתבתי עכשיו, תהיו עדינים, למה זה כואב כשלא.
שבוע נסבל שיהיה
וכל הזכויות שמורות למחבר החתיך שקסטרו ברוב טיפשותם טרם ליהקו.

*

לא תהיה שמלה
לא ילבשו לבן
לא יהיה אולם, לא יהיה גן
יהיה רק חתן

שיעמוד כל חייו בצל החופה
מוכן ומזומן אחרי שנים
אבל לא יהיה כיבוד
ולא יהיו מוזמנים

לא כולם נועדו להיות חתנים
יש אבות, יש בנים
יש הומואים זקנים

בדירה קטנה בפלורנטין
עם כלב וחתול
משכורת סבירה, פעם בשנתיים בחו"ל
וככה הם יגמרו, לבד בסתר
לא יהיה טקס, לא תהיה שבעה
יהיה רק קבר.

5 תגובות:

  1. מק'קלן11/7/10 07:26

    הייתי כותב את הבית שמתבקש שאני אכתוב, האנטיתזה, רק שאתה כבר מכיר את הבית הזה.

    אני רוצה להגיב למשהו אחר: תקנה כבר פלאפון. תקנה כבר אחד. ישן, חדש, משוכלל, פרימיטיבי, קטן, גדול, כבד, קליל, שחור, לבן, אדום, כתום, סגול, נוקיה, סמסונג, מנגו, נטען, על מנואלה, אורנג', פלאפון, סלקום, מירס, ווקי טוקי, שח-רחוק-אל-חוטי, מכשיר-טלפון-סלולרי-שיא-המודה.

    סיבה אחת *אמיתית* למה לא.

    השבמחק
  2. אנונימי11/7/10 14:59

    חתונה זה פיכסה.

    השבמחק
  3. מק'קלן11/7/10 17:14

    ולורה מרלינג מהממת.

    השבמחק
  4. אנונימי11/7/10 17:35

    אני מחבב את השיר הזה. אין בו טיפת אופטימיות והוא גם סביר להתגשם.

    השבמחק