יום רביעי, 29 בפברואר 2012

שבר/כלי

מזיין אותך וחושב על מישהו אחר
מוציא אותך לסרט, ידיד ולא יותר
פוגש בקפה שבפינה
אתה לא מהסוג של חתונה
מעניין אינטלקטואלית, מותק של בחור
בחיים שלי לא נתקלתי בכזה אוסף של כיעור.

*

בואו נדבר שניה על גברים.
זאת אומרת, על גברים שרוצים להיות גברים. או חושבים שהם יודעים מה זה להיות גברים. ומנסים ליישם זאת. באופן די פתטי. כי הרי מה הם יודעים על גבריות? או לחילופין, מהי גבריות (אם לא המצאת מונח חדש, שכן זכר לא הספיק, כדי לשלוט בחייהם, נפשם וכיסם של אחרים) ?


אתה הרי גבר. אתה מתחיל איתי.
אתה רוצה להיפגש. אתה רוצה לצאת לטיול לאור ירח.
אתה רוצה קוויקי בצהריים.
אתה כבר לא רוצה. אתה אומר לי את זה.
אתה מרגיש רע עם עצמך. אתה מנסה לנחם.
אתה רוצה שנישאר ידידים.
אתה חושב שאני עושה לך רגשי.
אתה רוצה להתקשר.
אתה מבקש ממני למחוק אותך מהפייסבוק שלי.
אתה מאחל לי בהצלחה.


חברים, הסכיתו נא.
אם אתם גברים מספיק לזיין, אתם גברים מספיק לחתוך.
ואם אתם גברים מספיק לחתוך, אתם גברים מספיק לשים זין על זה שחתכתם ממנו.
ואם אתם גברים מספיק לשים עליו זין, אתם גברים מספיק למחוק אותו מהפייסבוק.


וזה שחתכתם ממנו, שייקח את זה קשה ויתבוסס בשלולית דמעותיו, הוא הרי לא גבר אמיתי, אז עזבו אותו בשקט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה