יום ראשון, 25 ביולי 2010

היפופוטם/בסיבוב

שלום כולם.

לפני שנתחיל, אספר לכם שאתמול עברתי הפלה טבעית אצל רופא. הבטן כאבה לי במשך שבועות מבלי שידעתי למה, ואתמול סוף סוף התבררה לה הסיבה. אני רוצה להודות לגניקולוג שלי, אחמד טיבי, על הטיפול המסור, אני מרגיש עכשיו הקלה עצומה.


ולנושא העיקרי לשמו התכנסתי עם עצמי בשלוש בלילה.
חזרתי עכשיו מביקור במקום עבודתו של חברי הטוב נ' (על שם נתניה - העיר בה נולדו הערסים הראשונים). נ' פוטר השבוע מהמסעדה בה מלצר אחרי שהיה מילואים במשך עשרה ימים.

אז נ' חזר לעבודתו הקודמת ברשת הרולים היפופוטם, שם ביקרתי אותו הערב וחזרתי, כמו תמיד בעצם אחרי ביקור באחד מסניפיה, עם המון חוויות. ראשית אעדכן את הלא מעודכנים, שבשעות הלילה פוקדים את ההיפופוטם ערסים, פרחות, קיבוצניקים שחיים בסרט על תל אביב ואנשים שמנים.

אם כן, שני ציטוטים נבחרים (כל השמות המובאים בהמשך הינם אמיתיים לחלוטין, אני פשוט יוצא מנקודת הנחה שכל מי שהיה שם הערב לא יודע לקרוא):

*
נ': מה תשתו?
אנורקסית א: מה יש?
נ': קולה, לימונדה, תפוזים, מים...
אנורקסית א: קחי מים
אנורקסית ב: אין מצב, אני בדיאטה

*
נ': מה שמך?
משה: תרשום משה הגבר.

נ': משה! יש פה משה?
משה: משה הגבר!


האמת שחייבים לראות כדי להאמין.
מומלץ, היפופוטם בסיבוב, כל מוצ"ש באיזור המועדונים בעירך, עקוב אחרי נהרות הוודקה רד-בול.

נ' עובד שם תמורת שכר זעום, למען לקוחות מזעזעים ובלי תנאים כלשהם כמובן. למה, מגיעה לו מונית הביתה כשהוא מסיים לנקות את המקום בשש בבוקר? אל תגזימו.

ולמה נ' קורע את התחת במקום להיות כל הקיץ בים על מנת להתחיל עם בחורות ואח"כ לקרוע להן ת'תחת?
כי נ' צריך לשלם שכר לימוד של 25 אלף ש"ח בשנה, שכ"ד, ארנונה וחשמל, אה יש גם ביוב, שלא לדבר על אוכל ונסיעות באוטובוס, ובגדים כמובן (שהם הכי חשובים, כי לפיהם נקבע הסטטוס שלך בתל אביב).

אחח, זו ה-עיר, אני אומר לכם. פה אפשר להיות מי שאנחנו באמת. להנות וליצור את האמנות שלנו. לחיות בלי חשבון. לטעום את טעם החיים והחופש. כך נזכור את השנים הכי יפות שלנו, מנקים קטשופ ושמן מדלפקי העיר הלבנה.

אני רוצה למסור מכאן ד"ש חם ומזיע לשר התמ"ת, רה"מ, שר החינוך ויו"ר מפלגת העבודה עאלק. אתם בטח נמצאים בדרככם לישיבת הממשלה בה תאשרו את חוק הנאמנות. טוב, מי לא ירצה להיות נאמן למדינה בה בחור צעיר בן 24 לא יכול לסגור את החודש.

מזל שהפלתי את העובר שלי, למה לא בא לי שהוא יצטרך להתמודד עם כל החרא הזה.


שבוע פחות חם,
מרכוס.

2 תגובות:

  1. אנונימי25/7/10 11:10

    זה ממש נכון.
    מתסכל לראות ולגלות שבמדינות רבות באירופה שכר הלימוד הוא בחינם, ולא רק לאזרחים, אלא גם לי ולך, מה שמשאיר לבנאדם את הדאגה הסבירה של שכר דירה ובגדים (כי בכל מקום הם קובעים את מעמדך).
    מדינה שעסוקה כל הזמן בהשרדות ורחמים עצמיים לא מסוגלת לחשוב הלאה ולהתמודד עם שאלות מורכבות יותר, כמו איך הופכים את ישראל למקום בו צעירים יכולים לפרוח ולגדול להיות מבוגרים מעניינים וחיוביים.

    השבמחק
  2. אוי הפלת עובר איזו חוויה טראומטית...

    זה מצריך זוג נעליים חדשות!

    השבמחק